Школа - громаді:
-
участь у роботі
представницьких та виконавчих органів місцевого самоврядування, у громадських
організаціях;
-
доступність
шкільних ресурсів для громади: комп’ютерний клас, спортзал, стадіон, дитячий ігровий майданчик, пришкільний дитячий
садочок «Соняшник», бібліотека, копіювальна техніка;
-
створення та
реалізація громадських проектів, шкільний музей
історії рідного краю;
-
посильна допомога фермерським угрупованням у сільськогосподарських роботах
та лісомисливському господарству;
-
шефство над пам’ятником воїну – визволителю та могилами
невідомих воїнів - солдатів, колишніх вчителів, озеленення села, прибирання стихійних
сміттєзвалищ, облаштування криниць та джерел на території села тощо;
-
співпраця з церковною
громадою;
-
здійснення батьківського
всеобучу та громадянської освіти;
-
організація
святкування загальнодержавних та сільських
свят, пам’ятних дат тощо;
-
поповнення
експонатами шкільного музею рідного краю, виконання
дослідницьких проектів з історії рідного краю
пошуково – краєзнавчим загоном «Оберіг»;
-
висвітлення роботи
ГАШ у ЗМІ.
Громада -
школі:
- участь у роботі ради школи,
піклувальної ради, батьківських комітетів,
загальношкільних батьківських зборів;
- доступність інфраструктури
села для школярів: СБК, фельдшерсько-акушерський пункт, сільський
стадіон, бібліотека, відпочинкові зони ;
- допомога школі в ремонті
приміщень, котельні, спортзалу;
- створення фонду допомоги
школі;
- спонсорування проектів,
святкових заходів, екскурсій з боку місцевих підприємців та товариств;
- волонтерство окремих членів
громади в заходах, які проводить школа;
- всебічна допомога в збиранні
експонатів до шкільного музею історії рідного краю та
сприяння у вивченні його історії;
- участь громади в реалізації учнівських
громадських проектів;
- співпраця з
колишніми випускниками школи.
Партнерство на базі школи - це можливість поліпшити імідж школи, можливість
залучити додаткові людські та матеріальні ресурси для підтримки школи, для
задоволення потреб і інтересів громади. Партнерство створює соціальний капітал,
поліпшує взаєморозуміння, довіру і взаємодію між представниками різних секторів
громади. Відповідно вони служать зміцненню демократії. За чотири роки роботи в
рамках ГАШ значно зріс рівень розвитку
партнерства школи і громади. Це відображено на рейтинговому графіку.
Немає коментарів:
Дописати коментар