Номінація «Позашкільна
освіта: додаткові можливості для розвитку особистості»
Шляхи співпраці
позашкільного закладу та благодійної організації в рамках проекту «Об’єднані
Білокуракинщиною»
Будинок дитячої та юнацької творчості є центром позашкільної роботи
Білокуракинського району, в якому працюють 28 гуртків за чотирма напрямками:
художньо-естетичний, науково-технічний, туристсько-краєзнавчий та екологічний.
Викладають 15 педагогів, займаються 367 вихованців.
Останнім часом, у зв’язку зі збройним конфліктом у країні, виникла гостра потреба
психологічного супроводу гуртківців: соціально незахищених осіб, дітей з
інвалідністю, сиріт та внутрішньо переміщених осіб. За підтримки Міжнародної
Організації з Міграції уряду Японії, ініціативною групою педагогів та батьків
Будинку дитячої та юнацької творчості було створено проект «Об’єднані Білокуракинщиною».
Метою
та завданням проекту є активізація та згуртування
вихованців, їх батьків за рахунок створення сприятливих умов для різнобічного
розвитку творчих здібностей; зняття психологічної напруги гуртківців;
розширення доступу до інформації та популяризація роботи закладу.
Проект працює за чотирма напрямками:
-
Творча студія
«Талант-фест»;
-
Психологічний клуб «Інсайт»;
-
Музично-танцювальний
центр «Step-Up»;
-
Інформаційно-просвітня
платформа «Громадський вектор».
Творча студія «Талант-фест»:
-
Творча майстерня «Слобожанський сувенір» (майстер-клас із
канзаши, виготовлення оберега, ляльки-мотанки, аплікація з природнього
матеріалу);
-
Арт-студія «Палітра» (спрей-стріт-арт, майстер-клас із малювання, графіті);
-
«Студія
ліплення» (ліпка із гіпсу, майстер-клас із солоного тіста);
-
Виставка-ярмарок
«Таланти Білокуракинщини».
Мета: Залучення вихованців до
української народної культури та нових сучасних віянь у творчості, ознайомлення
з традиційними та сучасними техніками малювання, відродження автентичного світу
наших предків.
Психологічний клуб «Інсайт» (в пер. на укр. осяяння):
-
Тренінг особистісного зростання для старших
підлітків «Я себе розумію»;
-
Відкриття
психологічного театру масок «Мушля»;
-
Акція
«Дотик дитинства» (показ театральних постанов учасниками психологічного
театру масок «Мушля», із корекційним залученням глядачів);
-
Організація
кінотеатру з переглядом фільмів, які мають певний психологічний
підтекст, з подальшим спільним обговоренням
( фільми «Поліанна», «Все добре», «Соціальна мережа»).
Цей напрямок передбачає створення
психологічної служби із наданням
консультаційних, діагностичних та корекційних послуг для всіх бажаючих.
Музично-танцювальний
центр «Step-Up»:
-
Тематична дискотека для різних вікових категорій
«Диско-фреш» («Джинс-паті», «Снігова вечірка», «Смайл-паті»);
-
Музично-тематичні вечори («Зірки української естради», вечір пам’яті «Життя, обірване на злеті»,
караоке «Подорож у 80-ті»);
-
Фестиваль патріотичної та авторської пісні й поезії
«Україна – це ми!» для дітей з інвалідністю,
соціальної категорії та внутрішньо переміщених осіб ( у номінаціях вокал і
поезія);
-
Оздоровча
акція «Ми – разом!», присвячена Дню інвалідів (оздоровча гімнастика для
людей з вадами здоров’я, аутотренінг психологічного розвантаження, дихальна
гімнастика по Стрєльнікову, релаксація);
-
Флешмоб «Друзі, єднаймося!» за участю декількох поколінь (діти, молодь, дорослі, люди
з інвалідністю).
Мета: Активне дозвілля гуртківців, виявлення талановитих
виконавців серед дітей соціальної категорії, популяризації здорового способу
життя.
Інформаційно-просвітня
платформа «Громадський вектор»:
-
Школа журналістики «Маємо право говорити» (Круглий стіл школи журналістики «Наша
громада», Диспут «Погляд у майбутнє», Круглий стіл «Ми рівні» передбачає діалог
між головою правління громадської організації інвалідів, головою Об’єднаної
Територіальної Громади та вихованцями
Будинку дитячої та юнацької творчості;
-
Телеміст «Голос громади»;
-
Клуб «Віртуальний
світ» (презентація клубу «Віртуальний світ» на сторінці
«Об`єднані Білокуракинщиною» у соціальній мережі «Facebook»).
Мета:
ознайомлення членів Громади з основами журналістики як способом вираження
особистої думки, обговорення та висвітлення ключових моментів школи
журналістики з перспективами на майбутнє, вироблення стратегії вирішення
існуючих проблем людей з особливими потребами в громаді, розповсюдження
інформації про діяльність громади.
Даний проект дуже актуальний на сьогодні.
Він надає додаткові можливості для розвитку особистості гуртківців в умовах
реформування сучасного позашкілля.
Немає коментарів:
Дописати коментар