вівторок, 3 січня 2017 р.

Сучасні заклади-2017. ДНЗ "Соняшник"



Номінація «Сучасні педагогічні технології в умовах реформування системи освіти»

Комунальний дошкільний навчальний  заклад «Соняшник» Білокуракинської районної ради  Луганської області працює за короткотривалим режимом перебування.  У дитячому садку виховується і навчається 15 дітей.

 Діяльність ДНЗ направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:
-                збереження та зміцнення фізичного і психічного здоровя дітей;
-                пошук оптимальних шляхів розвитку особистості;
-          забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
-                виховання національно-патріотичних почуттів;
-                розвиток творчих здібностей дітей.
Головною метою ДНЗ є забезпечення  реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх  фізичного, розумового і духовного розвитку, формування їх життєвої компетентності.
   Заклад працює над проблемою «Створення сприятливих умов атмосфери успіху та творчого співробітництва».
 Окрім основних напрямків роботи закладу є два додаткових (варіативних):
-                хореографія;
-                англійська мова.

Іноземна мова все наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство за світовим культурним простором. А відтак знання іноземних мов стає потребою часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини. Тому і увагу їй потрібно приділяти з раннього дитинства. Навчання дошкільників англійської мови віднесено до варіативної складової Державного стандарту дошкільної освіти. Метою  занять в ДНЗ «Соняшник» є розкриття основних можливих напрямів організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку, як засоби розвитку  англійською мовою.
Для реалізації цього напрямку роботи  використовуються  такі форми роботи:
-                інтерактивні ігри: драматизація за участю батьків, театралізація та  інсценівки, пальчиковий театр та ігри. Використання на заняттях різних ігор  створюють сприятливі умови для засвоєння мови. Кожне заняття з англійської мови буде цікавим, якщо його проводити у формі дидактичної сюжетно-рольової гри. Зазначимо, що на кожному занятті педагог широко застосовує різноманітну наочність як опору для ліпшого запам’ятовування мовленнєвого матеріалу. Перевага надається предметній (іграшки, макети) та ілюстративній наочності (картини, слайди, уривки мультфільмів)
-                технологічне навчання: дискусії, інтервю, використання аудіо та відеозаписів. Комп’ютер та мультимедійна система є незамінними у навчанні іноземною мови дітей дошкільного віку. Діти обов’язково повинні чути англійську мову з вуст англомовної людини. Також, діти з задоволенням переглядають мультфільми з використанням англійської, виконують ігрові завдання за допомогою презентацій.
-                кооперативна форма роботи: робота в групах, заняття за участі першокласників, «Хвилинки спілкування». Запрошення дітей з школи для спільного проведення занять.
-                проектна форма: свята та розваги англійською мовою. Значне місце у навчанні дошкільників англійської мови посідає використання пісень, віршів, лічилок. Для закріплення вони застосовуються при проведенні   днів англійської мови, розваг  та раз на рік свята англійської мови.
-     здоров’язбережувальна технологія:  проведення  ранкової   гімнастики, фізкультхвилинок англійською мовою та проведення занять з вивчення явищ природи на свіжому повітрі. Вихователь під час занять з фізичної культури, спортивних ігор пропонує елементи рухової діяльності: фізкультпаузи із кількох простих вправ у супроводі окремих розпоряджень, команд чи римованих текстів, рухові вправи, імітації рухів тварин чи предметів.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар