вівторок, 3 січня 2017 р.

Сучасні заклади-2016. Білокураикнська ЗОШ №1



Номінації «Компетентнісний потенціал педагогічних технологій»

Успіх навчально-виховного процесу залежить від того, чи відмовиться педагог від стереотипів минулих часів, чи готовий він будувати стосунки з учнями на принципах гуманізму, шукати нові форми спілкування з учнями, з їхніми родинами, учителями.    Сьогоднішній день і спонукає бути вчителя  новатором і справжнім фахівцем.  «Учитель  як  фахівець живе доти,  поки вчиться», - зазначив  К. Ушинський.
З 2005  року школа працює за проблемою «Формування життєвої компетентності», що дає можливість  створити освітнє середовище, що сприяє максимальній самореалізації кожного школяра незалежно від його психофізіологічних  особливостей та навчальних можливостей, підготувати школярів до самостійного життя .
В умовах реформування освітньої галузі змінюються усталені форми  методичної роботи. Саме тому методична робота в школі має бути максимально гнучкою, сприяти підвищенню інноваційного потенціалу педагогів та якості освітнього процесу.

Найвищим постійним органом управління навчальним закладом призначеним для розгляду основних питань навчально-виховної роботи є педагогічна рада. Тому всі методичні  питання завжди виносяться на засідання педради і приймаються рішення  щодо  подальшої діяльності навчального закладу.  З огляду на це представляємо нашу  методичну роботу  у вигляді моделі Методичного парку.
Найвищим методичним органом у школі є методична рада, до якої входять  керівники методичних об’єднань, учителі-методисти та адміністрація школи  (всього  12 учителів).
Головним завданням методичної ради  в нашому навчальному закладі є надання реальної дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сукупності професійних знань, навичок і вмінь   і підвищує їхній компетентнісний  потенціал. 
На засіданнях методичної ради  народжуються  ідеї , що представлені на моделі у вигляді методичного фонтану  технологій: інтерактивні технології, технологія «Створення ситуації успіху», технологія особистісно орієнтованого уроку, технологія формування творчої особистості,  ІКТ-технології, технології здоров’язбереження.
Реалізація цих технологій відбувається через так звані Паркові зони, які представлені у вигляді традиційних та нетрадиційних форм колективної методичної  роботи.
Паркова зона 1  - Методичні об’єднання та творчі групи.
Паркова зона 2 - Школа професійної майстерності та Школа молодого вчителя.
Паркова зона 3 - Психолого-педагогічні семінари та тренінги.
Паркова зона 4 - Методичні посиденьки .
Паркова зона 5– Педагогічні турніри і батли.
Паркова зона 6 – Творчий салон.
Методична альтанка – Роздуми за чашкою кави.
Методичний міст
Упровадження  педагогічних технологій, поєднання теоретичних та практичних вмінь     відбувається на методичному майданчику:  предметні тижні, майстер-класи, декада педмайстерності, тиждень молодого вчителя,  творчі  портрети вчителів,  родинні студії, педагогічні  галереї,  педагогічні відеосалони, ярмарки досягнень.
Результати діяльності та досягнень педагогічних працівників виносяться  на вищий щабель управління навчальним закладом і презентуються на педагогічній  раді.
Такі форми роботи цікаві для педагогів, вони вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу, мають значні переваги перед традиційними формами роботи, виявляють інтереси, професійні навички, педагогічні надбання вчителів.

Немає коментарів:

Дописати коментар